وبلاگی کاملا دخترونه وعاشقانه







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





عرق....

دكترم گفت عرق واسه سلامتيت ضرر داره. خندم گرفت. !!!!!
گفتم: دکی....... من كه واسه سلامتي خودم نميخورم.
ميخورم به سلامتي رفیقم
گفت: اینقدر الکل نخور میمیری.
گفتم: اگه نخورم هم میمیرم.
گفت: اگه بخوری با درد میمیری.
گفتم:اگه نخورم ازدرد میمیرم.
گفت: مستی جلوی دردو نمی گیره. 
گفتم: پاکی هم جلوی مرگ رو نمی‌گیره...:'' 
پس باز میخورم به سلامتی اونای که واسمون خاطرات خوبی ساختن



نظرات شما عزیزان:

'music-news
ساعت0:54---3 بهمن 1393
مطالب خوبی بود اگه خواستی به وبلاگ من هم سر بزن باهات تبادل لینک هم میکنم
www.music-news.parsablog.com


'شیدا'
ساعت0:05---3 بهمن 1393
لااااااااااااایک

'SAMI
ساعت23:58---2 بهمن 1393
KhooooooooB BooooooooooD L!k3

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط المیراجوووووون در 19:41 | |